De chauffeur is het visitekaartje van het bedrijf. Hij of zij communiceert dagelijks met klanten, maar ook met collega’s, leidinggevenden en onbekenden onderweg. Een cursus Communicatieve Vaardigheden is daarom nooit weg! De chauffeur is vaak de enige contactpersoon die de klant in levende lijve ontmoet. Hij is de enige, echte vertegenwoordiger van het bedrijf, hij is de laatste beslissende schakel in het contact tussen leverancier en klant.
Met de training communicatieve en Sociale Vaardigheden krijgt de chauffeur meer kennis van en inzicht in de wisselwerking tussen personen. Hij oefent vaardigheden om in praktijksituaties te reageren op een contactgerichte en klantvriendelijke manier, en leert in verschillende situaties te handelen vanuit een juiste beroepshouding ten opzichte van collega’s, leidinggevenden en vooral klanten.
Inhoud
– Representativiteit en beroepshouding
– Klantbenadering, commercieel gedrag en functie
– Klachtenafhandeling en correcte mondelinge en schriftelijke communicatie
– Omgaan met stressvolle situaties
Duur opleiding
1 dag
Waarde nascholing Code 95
7 uur
Aantal deelnemers
Maximaal 16 deelnemers
Prijs per deelnemer
€ 149,- Al onze prijzen zijn exclusief BTW en inclusief examenkosten, leermateriaal, lunch en aan- en afmeldkosten CCV. Dus geen (extra) verborgen kosten.
Vanaf 12 deelnemers krijgt iedere extra deelnemer maar liefst 20% korting!
T 0348 701 000
M 06 125 44 232
E info@vak95.nl